RILO ZOO - OM RILO
BONUSPROGRAM
Frågor och svar
Här hittar du de vanligaste frågorna vi får om vår bonusklubb. Hittar du inte svaret här kan du alltid kontakta oss här.
1. Var ser jag mina poäng och min bonus?
Genom att logga in på https://diller.app/rilozoo ser du ditt poängsaldo och din eventuella bonus. Här hittar du de kuponger och klippkort som gäller för dig och du kan även se vad du handlat hos oss. Kom ihåg att när du handlat så behöver du logga ut och sedan in igen för att kunna se din nya bonus.
2. Hur använder jag min bonus?
Uppge ditt mobilnummer i kassan. Om du har bonus säger vi till och erbjuder dig att använda den.
3. Hur länge är min bonus giltig?
Bonusen är giltig i tre år efter det att du tjänat in den. Du samlar bonus kontinuerligt hos oss och inte under en begränsad period. Har du dock inte handlat hos oss under tre år behöver du börja om från början.
4. Hur fungerar de olika medlemsnivåerna och hur länge kan jag använda mina förmåner kopplade till dessa?
Vår bonusklubb har tre nivåer:
- Handla för över 1500 SEK (=1500 poäng) och få 50:- rabatt på ditt nästa köp.
- Handla för över 2500 SEK (=2500 poäng) och få 125:- rabatt på ditt nästa köp.
- Handla för över 4000 SEK (=4000 poäng) och få 300:- rabatt på ditt nästa köp.
Du kan alltid spara din bonus tills du vill använda den, dock längst i tre år.
Läs avtalsvillkoren här
5. Kan flera personer vara anslutna till ett bonussystem?
Alla i familjen kan använda samma bonussystem. Vi kan registrera två telefonnummer i kassan men när du vill se ditt konto är det ett huvudnummer som gäller.
6. Kan jag se mina köp på mitt medlemskonto?
Ja, du kan se alla dina köp när du loggar in på ditt konto: https://diller.app/rilozoo
Där ser du även vad du har utnyttjat på dina klippkort på foder.
De foder som är anslutna till Bonuscard hittar du här: https://www.bonuscard.com/